Team
Er zijn verschillende functies binnen ons IKC. De functie pedagogisch medewerker/groepsleerkracht is de meest voorkomende en eigenlijk ook de meest belangrijke functie. De overige mensen zijn de OOP-ers (onderwijs ondersteunend personeel) en TSO medewerkers (tussenschoolse opvang).
We werken nauw samen en dat maakt ons een team.
Iedere dag worden we steeds een beetje beter!
Directie
Directeur | Mascha Wijnands |
Locatieleider onderwijs | Hennie Blonk |
Locatieleider kinderopvang | Karina Knaap |
Peuterspelen
Pedagogisch medewerkers | Wenda Soeters en Yvonne Jaspers |
Groepsleerkrachten
Groep 1/2A | Maike Koster |
Groep 1/2B | Liesbeth van der Wolf |
Groep 1/2C | Corrie van der Wolf |
Groep 3A | Marlies Graas |
Groep 3B | Mirjam de Boer |
Groep 4 | Hortence Hasselbaink |
Groep 5A | Milou van Vliet |
Groep 5B | Monique Brussel |
Groep 6A | Marion de Jong |
Groep 7A | Armand Bakker |
Groep 6B / 7B | Kelly Scheffer |
Groep 8A | Jessica Heijn |
Groep 8B | Christiaan Smit |
Buitenschoolse opvang
De maantjes | Chérie Bottse en Nursel Karacoban |
De zonnen | Alice de Bats en Bilonca Hackmann |
De sterren | Caroline Kloes en Vurgil Dikkes |
De planeten | Michiel Greuter |
Ondersteunend personeel
Intern begeleider peuters | Hetty Kaemes |
Intern begeleider groepen 1 t/m 8 | Corry van der Wolf |
Pedagogisch coaches | Mabel Houdtzagers (voor BSO) |
Leraarondersteuner | Armand Bakker |
Vakleerkracht gymnastiek | Marit de Goede |
Leerkrachten ‘Opmaatgroep’ | Martine Nijenhuis |
Administratie en beheer | Jack Migchelsen |
Conciërge | Monique Guit |
Schoolmaatschappelijk werker | Annemarie Fligh |
Functie als taak
Bouwcoördinatoren | Corrie van der Wolf – onderbouw |
Taalcoördinator | Jannie Dik |
Rekencoördinator | Milou van Vliet |
Gedragsspecialist | Corrie van der Wolf |
Techniekcoördinator | Christiaan Smit |
Cultuur- en Brede schoolcoördinator | Mariëtte Schreuder |
ICT-coördinator | Jack Migchelsen |
Arbo-coördinator | Nienke Hansen |
TSO-coördinator | Ria Kuik |
Externe ondersteuning en begeleiding
Wanneer de zorg van een bepaalde leerling groter is dan gemiddeld, kijkt de school samen met de ouders naar eventuele externe ondersteuning en begeleiding. Dit kan o.a. zijn op het gebied van leren, gedrag, verzuim en de thuissituatie. Enkele voorbeelden van externe ondersteuning en begeleiding zijn ambulante begeleiding, het inhuren van een orthopedagoog, samenwerking met het samenwerkingsverband (SWV), expertise op verschillende gebieden en remedial teaching.