Team
Er zijn verschillende functies binnen ons IKC. De functie pedagogisch medewerker/groepsleerkracht is de meest voorkomende en eigenlijk ook de meest belangrijke functie. De overige mensen zijn de OOP-ers (onderwijs ondersteunend personeel) en TSO medewerkers (tussenschoolse opvang).
We werken nauw samen en dat maakt ons een team.
Iedere dag worden we steeds een beetje beter!
Directie
Directeur |
Mascha Wijnands |
Locatieleider onderwijs |
Hennie Blonk |
Locatieleider kinderopvang |
Lucille Polonius |
Groepsleerkrachten (onderwijs)
Groep 1/2A |
Colinda Broekema en Martine Nijenhuis |
Groep 1/2B |
Liesbeth van der Wolf en Liesbeth Flens |
Groep 1/2C |
Hetty Roosenstein en Corrie van der Wolf |
Groep 3 |
Marlies Graas en Reni Stoop |
Groep 4A |
Mirjam de Boer en Milou van Vliet |
Groep 4B/ 5B |
Hortence Hasselbaink en Hennie Blonk |
Groep 5A |
Milou Neele en Armand Bakker |
Groep 6 |
Rinke de Brie |
Groep 7 |
Robin van den Boog en Marion de Jong |
Groep 8A |
Jessica Heijn en Christiaan Smit |
Groep 8B |
Anna Rikkers en Armand Bakker |
Ondersteunend personeel (onderwijs)
Intern begeleider |
Corrie van der Wolf (1 t/m 5) en Hennie Blonk (6 t/m 8) |
Onderwijsondersteuning |
Armand Bakker, Reni Stoop, Hetty Roosenstein, Mariette Schreuder |
Vakleerkracht gymnastiek |
Marit de Goede |
Opmaatgroep |
Milou van Vliet en Mariette Schreuder |
Administratie en beheer |
Bonny de Git |
Conciërge |
Farfel Meijer |
Schoolmaatschappelijk werker |
Kyra van Hoof / Stephanies Laatst |
Functie als taak
Bouwcoördinatoren |
Corrie van der Wolf – onderbouw Mirjam de Boer – middenbouw en bovenbouw |
Rekencoördinator |
Milou van Vliet |
Gedragsspecialist |
Corrie van der Wolf |
Techniekcoördinator |
Christiaan Smit |
Cultuur- enBrede schoolcoördinator |
Mariëtte Schreuder |
ICT-coördinator |
Christiaan Smit |
Arbo-coördinator |
Nienke Hansen |
TSO- coördinator |
Marina Nijessen |
Voor de namen van de pedagogisch medewerkers verwijzen we u naar de website van TintelTuin.
Externe ondersteuning en begeleiding
Wanneer de zorg van een bepaalde leerling groter is dan gemiddeld, kijkt de school samen met de ouders naar eventuele externe ondersteuning en begeleiding. Dit kan o.a. zijn op het gebied van leren, gedrag, verzuim en de thuissituatie. Enkele voorbeelden van externe ondersteuning en begeleiding zijn ambulante begeleiding, het inhuren van een orthopedagoog, samenwerking met het samenwerkingsverband (SWV), expertise op verschillende gebieden en remedial teaching.